31. januar 2011

Novice til blogtræf

Igår var jeg så til mit første blogtræf nogensinde. Super, mega meget, fantastisk hyggeligt.....
Mia fra Mamma Mias Verden bød indenfor i en hyggelig fastelavnspyntet bolig. Snakken kom lynhurtigt igang.
Jeg kom selvfølgelig en halv time for sent - fordi jeg brugte ret lang tid på at pakke en lang række materialer - jeg sagde jo, at jeg var novice :-)

Nu er jeg lidt klogere - blogtræf betyder:
1. Kom med en tom mave, den skal nok blive fyldt rigeligt op, inden du går hjem.
2. Smør stemmebåndene og gør dig klar til masser af hyggesnak,
3. Medbring evt. en lille kreaopgave du kan sidde med i hånden, at pakke 2 kubikmeter materialer er mildt sagt i  overkanten.
4. Husk kamera - det havde jo været lidt godt at kunne vise billeder frem i dag.
5. Bered dig på at tilbringe en rum tid med skønne kreative kvinder.

Tak til jer alle for en skøn eftermiddag

1 kommentar:

  1. Selv mange tak for en rigtig hyggeligt dag! Var så dejligt at se dig igen!!

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet