1. maj 2011

Kagebagejomfru.....

Hjemmelavet fondant, små figurer i royal icing, cupcakes bagt med kærnemælk, pastafarver, tyller og frosting ... alt sammen for første gang.


Jeg investerede i tyller, farvepasta og en del tid på nettet for at finde opskrifter og gode råd.
Så gik jeg igang med en meget meget vigtig kage - logoet på min kærestes elskede italienske motorcykel i anledningen af det arrangement, som han stod for.


Det blev til en lækker saftig chokoladekage med kakaosmørcreme og overtrukket med en hjemmelavet fondant iblandet lidt marcipan. 
Herudover bagte jeg for første gang cupcakes (plejer at bage muffins), for jeg skulle prøve at eksperimentere med pynt. Ihh, det var sjovt og smagen den var mums.

Jeg er selv godt tilfreds med resultatet og de 35 ducatister (motorcykelentusiaster) modtog kagerne med klapsalve, masser af rosende ord og rigtig mange tog billeder. 


Kagerne er bagt til min søde kæreste som tak for alle de timer, han har hjulpet mig i gymnastikforeningen.



















Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar