25. august 2013

Tillykke med dagen i lørdags...

Min mor trådte i går ind i pensionisternes klub - tænk engang hvor tiden går.
Hun havde bagt de lækreste tærter med nødder, creme og bær - de var så flotte, så jeg ærgrer mig i den grad over, at jeg ikke fik dem fotograferet.

Børnebørnene fulgte ivrigt med imens der blev pakket op.

Hun blev rigtig glad for kosmetikpungen - så jeg må sy en ny til mig selv...


Stort tillykke med dagen mor - håber du kommer til at nyde tiden som en ægte pensionist.





3 kommentarer:

  1. Nu får I din mor på fuld tid ;0))))
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg måtte knibe en lille tåre da jeg så de fine billeder og teksten til dem. Jeg elsker jer alle højt men siger det for sjældent..
    Knus mor

    SvarSlet