18. februar 2012

Dejlig kreadag og min første børneworkshop....

Jeg har i dag afholdt min første børneworksshop og temaet var fastelavn. Jeg havde købt masser materialer ind i de skønneste farver og lavet skabeloner samt modeller til inspiration.
Prøv at se med her - er SÅ stolt af de søde kreative børn. De var så opslugte, at workshoppen varede fire timer istedet for de to, jeg havde lagt op til.

Herudover var der masser af strik, syning, malen og kagespiseri.... jeg elsker de her kreadage.
Tak til både store og små for en fantastisk dag.....

 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Selv tak for en superhyggelig dag.
    Altid skønt at være med i selskabet.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. Det ser superhyggeligt ud!

    Næste gang - så skal jeg nok komme... ;0)

    SvarSlet
  3. Det er så sandelig os der siger tak!!
    Helt igennem hyggelig dag!!

    SvarSlet
  4. Åh hvor ser det bare ud til at have været en dejlig dag. Hvornår er der mon kreadag igen så jeg kan være med?

    SvarSlet