13. februar 2012

Min nye bedste svigtede mig....

Jeg nåede ikke engang at møde Mr brother N400, før han svigtede mig. Her havde jeg udnævnt ham til min nye bedste ven, og så var han desværre solgt til 3 ladies via nettet på samme tid. Da jeg er fuldstændig og aldeles monogam - også når det gælder symaskiner, ja så måtte jeg sige farvel til ham med det samme.
Jeg havde noteret et forkert mobilnummer, så det var først her til formiddag, at jeg fik den chokerende nyhed. Heldigvis fandt symaskinemanden en spritny lady til mig... hun er den største model fra Singer pt. - stærk og med mange talenter. Jeg fik hende til en flot undskyldningspris og hun skulle gerne dukke op i morgen, og ihhh hvor jeg glæder mig ...
Lad mig præsentere min nye bedste ven Miss Singer 9960...
 Klik på billedet for at forstørre det

4 kommentarer:

  1. Åh jeg kan godt forstå at du glæder dig! Det bliver da så fedt.

    SvarSlet
  2. ej hvor tragisk, godt du fik "undskyldnings" rabat og tillykke med din nyeste bedsteven :)

    SvarSlet
  3. Uh den bliver du glad for. Jeg ELSKER min :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye flirt, glæder mig til at se kreationer lavet på den :)

    SvarSlet