9. april 2012

Et lille pip inden påsken er slut.....


Vi havde en fantastisk påskeworkshop i Fredericia lørdag før påske. Både børn og voksne var meget kreative Jeg havde medbragt masser af materialer, og mine egne designs som idégrundlag. Det gik som jeg håbede, nemlig at der ved hjælp af skabeloner og inspiration blev produceret det fineste påskepynt. Jeg beklager,at jeg ikke fik fotograferet kagerne - men der var selvfølgelig kaffe/the/saft med tilhørende chokolademuffins med glasur i påskefarver.
Alle gik derfra med smil på læberne og alle ville gerne vide, hvornår jeg igen laver workshop. Så nu er mit lille firma Crea&Co i gang... Hvis du vil have mail, når der er nye workshops eller kreative dage - så læg endelig en kommentar med dit navn og mailadresse.

8 kommentarer:

  1. Åh ja kagerne ville jeg gerne have set. Jeg vil meget gerne med næste gang: lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  2. Smiler... Lene alle kager blegner jo ved siden af dine fantastiske kreationer.
    Jeg sender dig en mail næste gang der er et arrangement :0)

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Melder mig gerne til din mail-service.
    Kh. Dianna

    diannanielsson@live.dk

    SvarSlet
  4. Tillykke med dit nye firma. Jeg vil meget gerne med på din mail-service. Håber jeg kan være med næste gang, der er krea-dage.
    Mvh Merete
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Skøøønt Merete, du kommer med på listen :0)

    SvarSlet
  6. hej Gitte

    vi vil gerne have din mail
    stougaardnissen@gmail.com
    helleg94@post.cybercity.dk

    SvarSlet