8. september 2012

Kreadage part 1 - du kan stadig nå at komme i dag....

 Helle, Tina, Christina, Merete, Trine, Mette og jeg havde en hyggelig og produktiv kreadag på Skansevejens Skole i Fredericia i går. Vi sluttede af til midnat, nogle gik lidt tidligere. Jeg havde glemt den vigtigste kurv, den med alle de småting jeg skulle bruge. Jeg fik dog klippet og syet lidt alligevel.

Om lidt snupper jeg et opfriskende bad, afleverer yngstebarnet hos mormor og morfar, og drøner ud på skolen igen med den vigtige kurv under armen, klar til endnu en kreadag.

Du er meget velkommen til at komme, send gerne en sms, så jeg lige kan lukke dig ind.

I dag kommer Mette, Merete, Trine, Rikke og jeg med sikkerhed og så håber vi, at Helle dukker op med sin veninde. Helle har lavet de skønneste dukker, som jeg desværre glemte at fotografere.
Bliver til roterende risposer...mangler blot lidt ris.

 Trines skønne tæppe til dukkevognen og et cool mappeomslag...
 Jeg fik klippet til endnu en omgang ipadtasker.
 De skønne kaktusser har Merete kreeret efter en opskrift ude i vores skønne blogland - har glemt hvad den hed :0)

Håber, at se flere af jer kreative mennesker derude......

6 kommentarer:

  1. God fornøjelse i dag. Jeg vil vildt gerne med næste gang I holder Krea-træf

    SvarSlet
  2. Ha en skøn dag!
    Ludvig er dog endt med 40 i feber, så må hellere blive hjemme og passe ham.. Desværre! Selvom det er så tæt på..

    SvarSlet
  3. Kære Gitte
    Tusind tak for et meget hyggeligt arrangement. Jeg kommer meget gerne igen ;O))

    SvarSlet
  4. Tusind tak for en super skøn krea-weekend.
    Det er vildt fedt at være sammen med ligesindede og lave det man holder så meget af. Samtidig med en masse dejlig snak.
    Jeg glæder mig allerede meget til næste gang i november. Og alle de kommende arrangementer :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er Helles veninde og jeg har afsat dagene til næste træf. Måske har jeg til den tid fået oprettet en blog.

    Glæder mig meget.

    SvarSlet
  6. Sikke fine kaktusser, du har fået lavet:-) Knus Heidi

    SvarSlet