3. september 2012

The lovely sixtees.... flot udstilling

Den skole jeg arbejder på har i den seneste uge arbejdet med 60értema, fordi skolen havde 50 års jubilæum. Vi har læst litteratur fra 60érne, set filmen Zappa, som foregår i starten af 60érne, nogle lærere har været i nye eller måske nærmere gamle klæder, jeg er blevet tiltalt fru Bendixen, og alle mine elever har stået pænt bag stolene indtil de blev bedt om at sætte sig.
 
Jeg fik en lidt vild idé om at skabe en udstilling af et hjem fra 60érne. Skolen havde lidt møblement, og mine elever slæbte effekter med hjemme fra deres familier.
 
Sune der har det skønneste sted i hele verden, en garage fyldt med vidunderlige ting, fra vores fortid og i særdeleshed fra bl.a. tresserne.
 
Og tænk jer bare - Sune lod mig komme og låne en lang række ting til vores udstilling. Der var lamper, malerier, askebægre, pude, ryatæpper, en sputnikhylde, gulvvase, køkkenting og en hel masse mere som var med til at lave ritig fin udstilling.
 
Så Sune - 10000000 tak
 
Til alle jer derude, skynd jer en tur til
 
RETROGARAGEN
Søgade 22, Brædstrup
 
Åbent lørdag og søndag kl. 11-15
 
 




3 kommentarer:

  1. Ej hvor cool og gennemført. Sikken et arbejde :)
    Ville super gerne besøge Sune, må ha´ planlagt en tur ud i det blå :)

    SvarSlet
  2. Sikke en god visuel måde at lære på ...

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog du har. Kig gerne forbi min :)

    SvarSlet