11. september 2011

Kreativ/sy efterårsblogtræf part 2

Endnu en dag sammen med kreative tøser..... Tak for en dejlig weekend.
Jeg skriver lige lidt mere senere i dag eller imorgen, skal ned og hente mine ting i dag - læs: "jeg var for træt til at pakke sammen igår"
og ja..... I skal da også lige se, hvad jeg fik lavet :0)

God søndag til jer alle....




Små skønne tasker lavet af Trine, en blomst til Marianne nye lækre velourkjole, risposer lavet af Mia og Meretes stof til en hængekøjepude.
Se mere hos Mia, Sus


Smukt billede af Mia :0), Marianne med velourkjolen, en velfortjent bid mad, Jane (Brilleting) igang med tegning (hun fik iøvrigt også syet en del af hende fine stof), Berit igang med en cool jakke og Berits mor som fik syet en nederdel.
Sus, Trine, Merete og jeg var selvfølgelig også med lørdag :0)

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst, det var helt vild hyggeligt:-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg siger også TUSIND tak for en lækker lørdag! Glæder mig allerede til I liiige laver et tilsvarende arrangement, og jeg skal hilse fra veninden og sige at hun også rigtig gerne vil med næste gang! :-D
    Ha' en dejlig dag!
    Kram fra jane

    SvarSlet