1. juli 2016

Pandekager i lange baner - Feriesjov 2016

I lørdags mødte 25 spændte børn op til min pandekageworkshop i Fredericia. Børnene gik til den, og bagte pandekager i lange baner. Madpandekager, søde pandekager og amerikanske pandekager blev vendt på panderne i skolekøkkenet

Vi afsluttede en hyggelig dag med at holde en pandekagefest, hvor pandekagerne blev fyldt med alverdens lækkerier. Mums - de smagte godt. Hvis jeg skal holde pandekagefest en dag - så kender jeg allerede 25 fantastiske pandekagebagere.


Jeg lægger selvfølgelig mine opskrifter op på de næste indlæg.


Feriesjov i Fredericia er et fedt kommunalt tilbud. Hver eneste sommerferie møde op imod flere tusinde børn op til spændende op mod 100 forskellige aktivitetstilbud. Feriesjov er betalt af Fredericia Kommune og er gratis for børnene.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar