4. januar 2012

21. november - fødselsdag og hjemrejse

Hip hip hurraaaa.... I dag er det Camillas fødselsdag, hurra, hurra, hurraaa. Pyhh min lille pige er nu allerede 12 år. Hun blev fejret med morgenssang, gaver på sengen og en lækker morgenmad på en nærliggende restaurant. Rygsækkene blev båret ned til vores minibus. Lige inden vi gik ned, gav jeg Clara lov til at hoppe i sengene med sko på - hendes øjne lyste og hun tabte helt mælet - og så hoppede hun løs. Smiler, indimellem skal de sgi bare prøve det man ellers aldrig må, som jo er skidesjovt. Dan og jeg drønede det sidste kvarter inden afrejse rundt i gaderne for at bruge de sidste kontanter. Hver en rupee blev brugt... nice! Vi havde en bestilling på t-shirts, der skulle afhentes klokken 9.30, men først klokken 10.05 havde jeg dem i hånden og især Magnus var lettet. Jeg sprang ind i vores bus, der skulle fragte os til lufthavnen. Vi vinkede farvel til Kathmandu, tog de allersidste indtryk med i rygsækken og begav os de mange mange timer hjemad........
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar