29. januar 2012

Fantastisk kreaweekend - fredag

Fredag var den første af 2 skønne kreadage.
Helle Malene, Kristine, Dorthe, Trine, Sus, Merete, Trine, Doris (min mor), jeg selv og de kreative børn/unge Camilla (min datter), Luna (Dorthes datter), Mille, Anna og Idag (Kristines børn) kreerede på livet løs. Nogle fik set lidt håndbold, mens andre stadig sad fordybet i deres kreaverden.
Jeg nød dagen i fulde drag, og jeg er helt sikker på, at de gjorde de øvrige deltagere også :0)
Min mor var med for at hjælpe Camilla et par timer - hun fik lavet en del på en taske til hendes PC.
Jeg kørte hjem godt og vel midnat og havde Sus med ved min side. Vi spiste lige lidt restemad og strøg til køjs mætte af inspiration og pizza.

2 kommentarer:

  1. Tak for en inspirerende dag ...

    Det er jo altid dejligt at se andres kreativiteter, jeg glæder mig til næste gang, jeg glæder mig også til at se resultater på de forskellige blogge, af de projekter der var i gang i går.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Pia... Skønt at se dig også selvom du nu driller frk. dansklærer :0)

      Ved at Lotteriet og Pilsverden allerede har blogget om dagen :0)

      Slet