8. januar 2012

18 års fødselsdag og 10 månedersdag

Weekenden bød på en hyggelig 18 års fødselsdagsfest for søde Nadia. Jeg har kendt hende siden hun var 5-6 år og både hende og hendes storesøster har en stor plads i mit hjerte. Hun spurgte, om jeg ville tage billeder, og det ville jeg selvfølgelig rigtig gerne. Da hun bl.a. ønskede sig tilskud til et digitalt spejlrefleks, ja, så måtte jeg jo lave et lille kreakamera, hvori der kunne ligge et beskedent tilskud og en fotodag i mit selskab. Håber, at hun vælger at bruge sine fødselsdagspenge (ikke kun fra mig og min familie:) på et kamera fremfor en seng, for jeg elsker jo selv at indfange øjeblikke, der på sigt kan vække minder.
Min lille babydreng blev 10 måneder - ja, han er stadig min lille baby :0) Han var udstyret med en fin lille hjemmelavet butterfly hæklet ved morgenbordet i to blå farver - Kauni uldgarn fra Tante Grøn. Måske vælger jeg at valke den - men det kunne jeg ikke lige nå inden Nadias fødselsdagsfest, som startede kl. 12.00
Noah er begyndt at kysse sin mor.... ihhh og nærmest kun mig. Jeg får hele turen med savl og tungeslik - jeps, jeg elsker det, som kun en moder kan. Ja, jeg elsker sgi den lille gut helt ind i sjælen. Men pyhh han har alt for travlt med at blive stor.
Den smukke 18 årige fødselar....
 Hele min skønne familie var naturligvis også med til fest....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar