31. januar 2012

Skynd dig at melde dig til kreadag med både børnefri kreazone og kreazone for børn (m. voksne) d. 18. feb.

Håber, at mange vil være med til en super hyggedag....
Lørdag den 18. feb. laver jeg en kreadag - her vil være mulighed for at sy, strikke, filte, hækle , male eller hvad du ellers lyster. Du medbringer selv materialer, udstyr samt en god portion kreativitet, dog medbringer jeg materialer til workshoppen.

Jeg ved det er i sidste øjeblik, jeg har fået denne idé - men efter sidste weekend er jeg bare tændt på endnu en kreadag. Håber, at mange har lyst til at være med :0) Ps. Du behøver ikke at være blogger.






  • Kreativ zone forbudt for børn :0) 
  • Kreativ zone for børn og deres forældre/bedsteforældre
  • Kl. 11.00-13.00:  Fastelavnsworkshop for børn og barnlige sjæle, hvor vi går hen i et nyt lokale.
Børn under 5-6 år medbringer en voksen til workshoppen - resten kan jeg underholde, mens de voksne får alenetid.
Der vil desuden blive vist en børnefilm, og der stilles en bogkasse frem morgen og eftermiddag

Hvad      : Kreativ dag
Hvornår : Lørdag den 18. feb. i tidsrummet 9.30 til 16.00 - man kan komme og gå som det nu passer.
Hvor      : Skansevejens Skole, Indre Ringvej 171, 7000 Fredericia
Hvem    : Alle der har lyst til en hyggelig dag med mulighed for at være kreativ.

Prisen er 50 kr for voksne og 30 kr for børn - betales på dagen
Inkluderer materialer til fastelavnsworkshop for børn og barnlige sjæle, en let frokost, kage samt kaffe/the/saft.

Tilmelding her på bloggen - husk at skrive din e-mail og antal børn og voksne eller
tilmelding på mail til gittebendixen@me.com
Ha´ en fantastisk dag

12 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Fantastisk ide!! Vi kommer i hvert fald 4 herfra!!
    :O)
    Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk dejligt - det glæder jeg mig til :0)

      Slet
  2. Hej Gitte
    Jeg kommer også.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  3. Lyder fantastisk - glæder mig til at se dig igen :0)

    SvarSlet
  4. Hej Gitte

    Vi kommer desværre ikke. Den dag står i fødselsdagens tegn for bedste veninden.

    I må hygge jer!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv øv Mia, men vi ses jo snart på jobbet :0)

      Slet
  5. Maria og jeg kommer:-) og jeg har linket til dig.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Super dejligt - det glæder jeg mig til :0)

      Slet
  6. Helle - en god veninde tropper også op med et par børnebørn.
    Derudover kommer Maria og måske hendes mor Lene - dem har jeg kendt i rigtig mange år.
    Min egen datter Camilla dukker også op.
    Mille min søde hjælpetræner har også meldt sin ankomst.

    SvarSlet