25. januar 2012

"Så åben dog munden", sagde damen og tog derefter alle mine penge....

Hun pinte mig i 2 timer, lod mig ligge indeklemt mellem torturudstyr og sigtede på mit ansigt med en skarpladt lampe. Hun stak mig adskillige gange og efterlod mig følelsesløs i hele ansigtet. Blodet strømmede fra min mund, da jeg hastigt forlod en ækel torturbiks i det indre Fredericia. Ikke nok med det lænsede hun også min pung for hver en krone. Nu sidder jeg stille i sofaen, mens smerterne banker på. Jeg har gnasket et par kiks i bedste kaninstil - med fortænderne og forsigtigt suget et par portioner risengrød med kanelsukker i mig. Jeg har indhyllet mig i et tæppe og en selvmedlidenhed der slår selv en mand med influenza.
Og ikke nok med det, ja så er kæresten min på hotel og restaurant, hvilket betyder, at jeg skal sove alene i nat.

Øv hader tandlægebesøg.... Hun fixede først 3 tænder, rensede hver og en, og hev så en knækket tand og en visdomstand ud....

Dagens positive - hun sagde jeg ikke måtte støvsuge eller lave andet fysisk arbejde - I like a lot :0)

2 kommentarer: