13. november 2011

Chitwan - Pokhara 11. november

Dagen i dag var en rejsedag... en af de spændende af slagsen.... Jeg sad på det forreste sæde sammen med Dan ud mod midtergangen, og efter kort tid valgte jeg at vikle et tørklæde om Noah og jeg, så han ikke kunne ryge ud af mine arme i et sving. Døren var åben næsten hele vejen og i bjergkørsel, så foretrækker jeg altså, at den er hermetisk lukket. Bussen var ikke så stor som sidst og sæderne sad denne gang fast ,og loftet var dekoreret efter alle kunstens regler ... det kan ikke beskrives, men skal bare opleves. Buschaufføren var ret høj og kunne ikke sidde helt oprejst uden at ramle ind i loftet. Hans sæde var ikke polstret, blot lavet af gamle sikkerhedsseler...  Så på mange måder sad vi jo fint. Anyway, turen på de 6 timer var smuk.... og vi glædede os i den grad til at se himmalayabjergene tårne sig op i horisonten..... Men men men.... der var kun dis.... var så skuffet! Hotellet var okay - Hotel Viewpoint - kiggede så ud fra balkonen, og øhhhh udsigt til en baggård, not nice.... Byen virker meget turistet, her er fyldt med små butikker, restauranter og hoteller, kun få hilser venligt.... hmmm. Vi glædede os bare til en god nattesøvn og solskinsvejr den efterfølgende dag.

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar